Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Time4beauty #2


Καλησπερα και καλο μηνα...
Αργησα πολυ να γραψω αυτο το post λογω καποιων οικογενειακων προβληματων(δυο απωλειες).
Βρηκα,λοιπον,τον χρονο να καθισω και να το γραψω.


Προσπαθησα αυτο το haul-review να το κανω σε βιντεο,ομως ποτε δεν βγηκε οπως το ηθελα..προσπαθησα και με το iphone του αδερφου μου και με φωτογραφικη μηχανη αλλα δεν τα καταφερα.
Ειχα κανει μια παραγγελεια στις 18/7 και μου ηρθε αμεσως,ολα ηταν πολυ καλα συσκευασμενα.
Επισης επικοινωνησαν μαζι μου και μου ειπαν οτι θα μου στειλουν καποια πραγματα για να τα δοκιμασω.

Να μην σας κουραζω αλλο με προλογους..

Παμε να ξεκινησουμε:



Αρχικα ηθελα να παρω μια μασκαρα με μπλε χρωμα και διαλεξα απο την sixteen 3D mascara.
Μυριζει λιγο περιεργα αλλα οχι εντονα και οχι πολυ ασχημα.
Δεν εχει paraben.
Φτιαχνετε στην Ευρωπη.
Φαινεται αρκετα εντονο το χρωμα ομως στις βλεφαριδες φαινεται ελαχιστα.
Δινει ομως πολυ ογκο.
Κοστιζε 3,50€.




Διαλεξα να αγορασω ενα διπλο μολυβι απο την Davis eye.
Η μια αποχρωση ειναι ενα γκρι σκουρο και η αλλη ενα ασημι με υπεροχα στρασακια.
Το μολυβι περιεχει επισης μια ξυστρα,η οποια ειναι απολυτως απαραιτητη και χρησιμη.
Ειναι το νουμερο 10.
*Αυτες ειναι οι δυο αποχρωσεις.
Κοστιζε μονο 1€.
*Και αυτο ειναι το swatch.




Δεν γινοταν να παρω μονο ενα μολυβι ματιων σε τετοια τιμη,γι'αυτο διαλεξα ακομη ενα απο την Davis eye,το οποιο εχει μπλε αποχρωσεις.
Οπως και το προηγουμενο ετσι κι αυτο περιεχει μια ξυστρα.
Ειναι το νουμερο 36.
*Αυτες ειναι οι δυο αποχρωσεις.
Κοστιζε μονο 1€.
*Και αυτο ειναι το swatch.
Μπορειτε να το βρειτε εδω.





Επισης απο την Davis πηρα ενα μολυβι χειλιων το οποιο ειναι lipliner και lipstick μαζι.
Ειναι ενα πολυ ωραιο χρωμα σαν σαπιο μηλο.
Ειναι ματ.
Ειναι το νουμερο 24.
Κοστιζε μονο 1€.

*Αυτο ειναι το swatch.





Θα ηταν κριμα αν επαιρνα μονο ενα μολυβι χειλιων.
Γι'αυτο πηρα κι ενα δευτερο παλι απο Davis.
Ειναι αυτο το εντονο ροζ χρωμα.
Ειναι ματ.
Ειναι το νουμερο 33.
Κοστιζε κι αυτο μονο 1€.

*Αυτο ειναι το swatch.


*ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΛΙΩΝ DAVIS ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ 1€.





Απο την παραγγελια μου δεν θα μπορουσε να λειπει μια πουδρα.
Ειναι απο την DIDO και φτιαχνετε στην Ελλαδα.
Στην πρωτη μου παραγγελια ειχα ξαναπαρει πουδρα της DIDO το No 3.
Εμεινα πολυ ευχαριστημενη και επειδη μου τελειωνε δεν γινοταν να μην την αντικαταστησω,γι'αυτο την ξαναπηρα αλλα αυτην την φορα το Νο 1.
Οπως σας ειχα πει και στο προηγουμενο post απο το time4beauty η συγκεκριμενη πουδρα ειναι πολυ καλυπτικη.
Ειναι μια πουδρα που προσφερει πολλα και τιμη της ειναι ελαχιστη.
Κοστιζε μονο 2€.





Δεν θα ηταν φυσιολογικο αν δεν επαιρνα εστω και ενα αρωμα.
Αυτην την φορα διαλεξα το ESCADA το οποιο ειναι αρκετα βαρυ αλλα σιγουρα θα το φοραω συνεχεια τν χειμωνα.
Και το δευτερο που διαλεξα ειναι το J'ADORE απο DIOR,ειναι τελειο και το φοραω συνεχως.
Εχουν διαρκεια 4-5 ωρες.
Και οπως ηδη ξερετε οι περισσοτερες,ολα τα αρωματα εχουν ακριβως ιδια μυρωδια με τα αυθεντικα.
Κοστιζαν μονο 1.20€ το ενα.





Τελος πηρα 3 μανο απο την GOLDEN ROSE απο την καινουργια σειρα COLOR EXPERT.
Εχουν πολυ καλη διαρκεια και με το δευτερο ''χερι'' βγαινει ακριβως το χρωμα που δειχνει το μανο.
Το καθενα εχει 10.2 ml.
Διαλεξα ενα κιτρινο το οποιο ειναι το No 44.
Ενα μπλε το οποιο ειναι το No 51.
Και ενα μωβ το οποιο ειναι το No 66.
Τα εχω λατρεψει και τα 3 και σιγουρα θελω να δοκιμασω κ αλλα χρωματα.

Ας τα δουμε αναλυτικα και τα 3 χρωματα:

1.κιτρινο

2.Μπλε

3.Μωβ




Παμε τωρα να δουμε τα πραγματα που μου εστειλαν για να δοκιμασω.
Αρχικα διαλεξα το No 9 απο την νεα σειρα της GOLDEN ROSE VELVET MATTE.
Ειναι ενα τελειο ροζ χρωμα,το οποιο ειναι ματ και κραταει στα χειλη μου ατελειωτες ωρες.
Το εχω ερωτευτει και το φοραω καθημερινα.
Κοστιζε 4€.


Το δευτερο προιον που μου εστειλαν να δοκιμασω ειναι μια BODY LOTION.
Ειναι ενα ενυδατικο γαλακτωμα σωματος με αμυγδαλελαιο,βιταμινη Ε και πανθενολη.
Δεν εχει parabens,mineral oil και silicon.
Ειναι στα 200 ml.
Μυριζει φοβερα,την χρησιμοποιω μετα το ξυρισμα και αφηνει το δερμα πολυ απαλο και η μυρωδια μενει για ωρες.




Τελος μου εστειλαν μια mascara απο την GOLDEN ROSE,την INSTANT FULL VOLUME CAT WALK MASCARA.
Ειναι μια μαυρη mascara και δινει απιστευτο ογκο στις βλεφαριδες.
Ειναι στα 9 ml.
Εχει ενα πολυ ωραιο βουρτσακι.
Κοστιζε 4€.




ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟ TIME4BEAUTY ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ,ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ,ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ.
Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ.


*Το SITE τους μπορειτε να το βρειτε εδω.

*Το προηγουμενο review απο το Time4beauty μπορειτε να το βρειτε εδω.









2 σχόλια:

  1. με γεια κοπέλα μου!! Η cat walk μάσκαρα από τη Golden Rose είναι τέλεια!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελα μου γλυκια..σε ευχαριστω παρα πολυ..
      Οντως ειναι πολυ καλη μασκαρα και αρκετα οικονομικη γι'αυτο που προσφερει..
      Φιλακια πολλα....!!!!!

      Διαγραφή