Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Haul-O farmakopoios mou

v
Γεια σας..Πριν μερικες μερες ειχα κανει μια παραγγελεια απο ενα ηλεκτρονικο φαρμακειο,το οποιο ονομαζετε O farmakopoios mou.


Αυτο ειναι το πακετακι μου,το οποιο ηρθε με την Γενικη Ταχυδρομικη.

Και αυτα ειναι ολα οσα πηρα μαζι με αρκετα δειγματα.

 Αρχικα διαλεξα ενα υγρο καθαρισμου για την ευαισθητη περιοχη.
Απο 4,90€ κοστιζε 3,68€.

Πηρα 2 μασκες της Apivita και η καθε μια εχει δυο φακελακια.
Η μια ειναι με πρασινη αργιλο και η αλλη με βερυκοκο.
Απο 3,20€ κοστιζαν 2,24€.
Βρειτε εδω την μασκα με την πρασινη αργιλο
και εδω την μασκα με το βερυκοκο.

Ακομη πηρα ενα υγρο σε μορφη ρολο που το βαζω τοπικα στα σπυρακια.
Απο 6,90€ κοστιζε 4,83€.

Δεν θα μπορουσα να μην παρω το διασημο λαδι Bio-Oil.
Ελπιζω να κανει δουλεια και στην επομενη παραγγελεια να το παρω στα 200 ml.
Απο 11,95€ κοστιζε 9,32€.

Επειδη μου τελειωσε επρεπε να το ξαναπαρω,διοτι ειναι τελειο και κανει φοβερη δουλεια πανω στα χειλη μου.
Απο 4,30€ κοστιζε 3,01€.

Ηθελα να παρω μια φυτικη λουφα για απολεπιση και διαλεξα την συγκεκριμενη.
Απο 3,30€ κοστιζε 2,81€.

Επισης πηρα βαμβακι ντεμακιγιαζ.
Απο 1,55€ κοστιζε 1,24€.

Πηρα ενα σαπουνι Dettol γιατι το ηθελα για δωρο.
Απο 1,19€ κοστιζε 0,95€.


Τελος μου εστειλαν πολλα δειγματα και χαρηκα απιστευτα πολυ.

Μου εστειλαν 4 δειγματα απο την εταιρια Nuxe.

 2 δειγματακια απο την εταιρια Lierac.

 Ενα δειγμα με Body Milk απο την εταιρια Hydrovit.

 Και το τελευταιο δειγμα ειναι ενα αντηλιακο προσωπου και σωματος απο την εταιρια Hydrovit.


Αυτο ηταν ενα μικρο Haul απο τις αγορες που εκανα απο το συγκεκριμενο φαρμακειο.
Λογω διακοπων δεν προλαβα να δοκιμασω τιποτα απο τα παραπανω,τωρα ομως που επεστρεψα θα τα δοκιμασω ολα και συντομα θα γραψω ενα αναλυτικο review.


Ευχαριστω για τον χρονο σας και πανω απ'ολα ευχαριστω το φαρμακειο για ολα οσα μου εστειλαν.

Το φαρμακειο μπορειτε να το βρειτε εδω:



2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κοπελαρα μου γλυκια σε ευχαριστω πολυ..Ηδη ξεκινησα σημερα να δοκιμαζω καποια απ'αυτα..και συντομα θα κανω ενα review :)

      Διαγραφή