Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Μετεωρα-Αγιοι Θεοδωροι


Καλησπερα σημερα θελω να μοιραστω μαζι σας καποια πραγματα που μου χαρισαν σε ενα μοναστηρι στα Μετεωρα.



Πριν λιγο καιρο ειχα παει με την μαμα μου,την θεια μου και την ξαδερφη μου στους Αγιους Θεοδωρους που ειναι στα Μετεωρα.
Νομιζω ειναι το μοναδικο μοναστηρι στο οποιο σπανια θα βρεις κοσμο.
Ειναι πανεμορφο και εχει απιστευτη θεα,ολη την Καλαμπακα.
Το συγκεκριμενο μοναστηρι εχει 2 μοναχες και μια γεροντισα.
Μολις πηγαμε εκει μας ξεναγησαν στον χωρο,αναψαμε κερακια στην εκκλησια,χαιρετησαμε τις εικονες και ειδαμε και τα λειψανα των Αγιων Θεοδωρων.
Στη συνεχεια πηγαμε και καθισαμε με την γεροντισα,η οποια μας εδωσε συμβουλες για την ζωη και μας κερασε εναν καφε και κουλουρακια.
Αφου τελειωσε αυτην η ομορφη συζητηση κατεβηκαμε στο προαυλιο και βοηθησαμε τις μοναχες να καθαρισουν,σκουπισαμε,ποτισαμε τα λουλουδια,ταΐσαμε τα γατακια,μαζεψαμε τα πεσμενα φυλλα απο τα δεντρα και οταν τελειωσαμε πηγαμε στην εκθεση,οπου η μοναχη μας εδωσε καποια πραγματα.

 Αρχικα μου εδωσε εναν σταυρο το οποιο τον εχουν φτιαξει μονες τους,ειναι ξυλινος και δεν τον βγαζω ποτε απο πανω μου.

 Μου εδωσε ενα μπρελοκ που πανω απεικονιζονται οι Αγιοι Θεοδωροι.

Μου εδωσε μια εικονα με τους Αγιους Θεοδωρους,την οποια την εχω βαλει στο πορτοφολι μου.

Και τελος μου εδωσε ενα φυλαχτο το οποιο το διαλεξα εγω γιατι ηθελα να το κανω καπου δωρο.



Της ζητησα να μου φτιαξει και να μου διαβασει ενα κομποσκοινι γιατι ειχα ενα 7 χρονια που μου το ειχε παρει ο παππους μου απο το Αγιο Ορος και μου κοπηκε.
Με μεγαλη της χαρα μου ειπε οτι θα μου φτιαξει και χθες μου εστειλε δυο κομποσκοινια,τα οποια τα εφτιαξε εκεινη.
Ενα φουξια και ενα σομον με κοκκινο σταυρουδακι.
* το δευτερο και το τεταρτο.

Ηταν ολα πολυ ομορφα,αλλα πιο ομορφα νιωθεις οταν εισαι εκει,γιατι μπορεις να προσφερεις,σιγουρα θα ξαναπαω σε 20 μερες και θα πηγαινω οποτε μπορω γιατι ηρεμω.

*Δυστυχως δεν μπορεσα να βγαλω φωτογραφιες απ'τον χωρο εκει αλλα την επομενη φορα που θα παω σιγουρα θα τραβηξω για να τις μοιραστω μαζι σας.




Νασια




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου