Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Haul Tally Weijl



Γεια σας...την Παρασκευη ξεκινησα να παω για ψωνια αλλα επειδη αργησα στην τραπεζα δεν προλαβα να παω σε πολλα μαγαζια...
Ομως περνωντας απο τα Tally Weijl μπηκα στον πειρασμο να παρω ενα τοπακι...
Ειχα αγορασει περυσι μια μακρια μαυρη φουστα και μου την συνδυασε η κοπελα με μια κιτρινη μπλουζα αλλα δεν μου αρεσε τοσο κ ετσι δεν την φορεσα σχεδον καθολου..
Ριχνοντας μια ματια επεσα πανω σε κατι τοπακια..στην αρχη μου αρεσε ενα ασπρομαυρο με ασυμμετρα σχεδια,ομως στην συνεχεια ειδα ενα αλλο το οποιο το ερωτευτηκα -και το αγορασα-.
Εψαχνα να βρω μια ψιλομεση μαυρη φουστα μεχρι το γονατο περιπου για να τη συνδυασω,αλλα δεν μου αρεσε καμια.
Ομως με την βοηθεια της κοπελας βρηκα μια πολυ ωραια ψιλομεση φουστα σε φυστικι χρωμα και χωρις δευτερη σκεψη τα αγορασα.
Πηγαινοντας ομως στο ταμειο ειδα ενα μπουστακι το οποιο το αγαπησα..και οπως καταλαβατε το αγορασα κ εκεινο.

Παμε λοιπον να δουμε τι αγορασα και τις τιμες τους:


Παμε να ξεκινησουμε με το τοπακι.


Η αρχικη τιμη του ηταν 12.95€ και την πηρα 4.99€.



Παμε να δουμε και την φουστα που την συνδυασα.


Η αρχικη τιμη της ηταν 12.95€ και την αγορασα 6.99€.





Και τελος να δουμε και το μπουστακι που πηρα.
Ειναι μαυρο κ εχει κοκκινα χειλη και εχω σκεφτει να το συνδυασω με μπλουζακια που εχουν την πλατη εξω.


Η αρχικη του τιμη ηταν 4.95€ και το πηρα μονο 1.99€.


Το συνολικο ποσο που πληρωσα ηταν 13.97€.

Σας αρεσαν οι αγορες μου?

*Θα χαιρομουν αν μου δινατε καμια ιδεα με το πως αλλιως μπορω να τα συνδυασω.

Εσεις ψωνισατε τιποτα απο τα Tally Weijl?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου