Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Collective Haul-Lidl,Γαλαξιας,Jumbo

Γεια σας..
Σημερα σας εχω ενα haul μαζι με ενα μικρο review απο προιοντα που αγορασα τον τελευταιο καιρο.
Λοιπον παμε να δουμε τι αγορασα.






Αρχικα εχω 3 πραγματακια απο τα LIDL.Ειχα παει την εβδομαδα που ειχε τα καλλυντικα,δυστυχως ειχαν μεινει ελαχιστα,γι'αυτο πηρα μια μασκαρα και μια σκια.

Ειναι μια μονη σκια με τυρκουαζ αποχρωση.
Ειναι απο την εταιρια CIEN.
Εχει μια πολυ καλη και εντονη αποδοση αλλα και αρκετα καλη διαρκεια(πανω απο 5 ωρες).
Ειναι το νουμερο 03 Turquoise Glow.
Κοστιζε μονο 1.99€.
Αν καποια στιγμη την βρειτε καπου να την παρετε σιγουρα.

*Αυτο ειναι το swatch.




Το δευτερο πραγμα που πηρα ειναι μια αδιαβροχη μασκαρα.
Ειναι κι'αυτην απο την CIEN.
Ειναι στα 9 ml.
Δεν την εχω ανοιξει ακομη και γι'αυτο δεν εχω αποψη.
Κοστιζε μονο 1.99€.
Αν καποια την εχει παρει ας μου πει αν ειναι καλη.


Και το τριτο πραγμα που πηρα ειναι ενας αφρος ξυρισματος,οχι γυναικειος αλλα αντρικος.
Μυριζει ακριβως οπως μυριζουν σχεδον ολοι οι αντρικοι αφροι ξυρισματος.
Η μυρωδια δεν μενει στο δερμα(οποτε κανεις δεν θα καταλαβει οτι ξυριστηκατε με αντρικο αφρο ξυρισματος).
Ειναι κι'αυτη απο την CIEN.
Ειναι στα 300 ml.
Κοστιζε μονο 1.20€.
Πως το χρησιμοποιω εγω:
Βρεχω το σημειο που θελω να ξυρισω,ανακαινιζω και απλωνω τον αφρο,στην συνεχεια ξυριζομαι κανονικα και ξεπλενομαι.
Ο συγκεκριμενος αφρος με βοηθαει να μην κοβομαι.
Αφηνει το δερμα πολυ απαλο,ακομη και την επομενη μερα.
Αν πιστευεται οτι μυριζει(οπως μυριζουν οι αντρες μετα το ξυρισμα),μπορειτε να βαλετε μια ενυδατικη κρεμα.(εγω μερικες φορες βαζω την Body Lotion απο το Time4beauty,η οποια μυριζει υπεροχα).




Στη συνεχεια σας εχω καποια πραγματακια απο τον Γαλαξια.

Πρωτα απ'ολα πηρα μια λακ απο την Wellaflex.
Ειχε 1+1 δωρο και κοστιζαν γυρω στα 4€.
Ειναι μια λακ για δυνατο κρατημα και δεν ''κοκαλωνει'' τα μαλλια.
Ειναι στα 250 ml.
Τι αλλο να πω?Πιστευω οτι ολες εχετε δοκιμασει μια λακ της Wellaflex.


Ακομη πηρα ενα αποσμητικο σε σπρει απο την Dove.
Ειναι το Go Fresh με λεμονι και μυριζει υπεροχα.
Εχει 0% Αλκοολ.
Λεει οτι διαρκει εως και 48 ωρες,πιστευω πως αυτο δεν ισχυει αλλα και να ισχυει δεν θα το μαθω για δεν μπορω να καθισω 2 μερες χωρις μπανιο.
Το σιγουρο ειναι οτι κραταει 7-8 ωρες και η μυρωδια μενει.
Μ'αρεσει πολυ η συσκευασια του και θα ηθελα να δοκιμασω κι'αλλες μυρωδιες.
*Αν εχετε να μου προτεινετε καποια ευχαριστως.
Ειναι στα 150 ml.
Ο Γαλαξιας τα ειχε -30% οποτε το πηρα γυρω στα 2,50€.


Εβαψα πρωτη φορα τα μαλλια μου κοκκινα πριν εναμιση χρονο,μετα τα βαρεθηκα και τα εκανα black blue.
Πηγαινοντας στον Γαλαξια ειχε τις βαφες Palette στην μιση τιμη και επειδη μου ελεγαν οτι το μαυρο με ''αγριευει'' αποφασισα να τα ξανακανω κοκκινα.
Διαλεξα την μονημη βαφη της Palette,το νουμερο 6.65 εντονο κοκκινο.
Βγηκε ενα πολυ ωραιο κοκκινο χρωμα,οχι πολυ εντονο.
Κοστιζε γυρω στα 2,50€.


Παντα ηθελα να παρω και να φτιαχνω σπιτι μονη μου Freddoccino οποτε βρηκα αυτο και το πηρα αμεσως.
Δεν το εχω δοκιμασει ακομη.
Αν το πετυχω σιγουρα θα σας κανω ενα review.
Κοστιζε γυρω στα 4€.



Πηρα και αλλα αποσμητικα απο την Fa Sport Double Power.
Ειναι σε μορφη σπρει.
Μυριζει αρκετα ευχαριστα.
Λεει οτι καταπολεμα τα βακτηρια που προκαλουν τη σωματικη οσμη.
Εχει 0% οινοπνευμα και 0% αλκοολ.
Λεει οτι διαρκει εως και 72 ωρες(αλλα ας μην αστειευομαστε,καμια δεν θα μπορουσε να μεινει με ενα αποσμητικο 72 ωρες χωρις να κανει μπανιο).
Σιγουρα ομως διαρκει πανω απο 7 ωρες.
Το ειχε 1+1 δωρο και κοστιζαν γυρω στα 4€.




Τελος εχω να σας δειξω και καποια πραγματακια που πηρα απο τα Jumbo.

Αρχικα ηθελα ενα κουτι στο οποιο να τοποθετω τα πινελα μακιγιαζ μου ωστε να μην σκονιζονται,γι'αυτο διαλεξα αυτο.
Ειναι πολυ ομορφο και αρκετα μεγαλο.
Ειναι χαρτινο.
Κοστιζε μονο 2.99€.

Μετα πηρα 2 καλαθακια γιατι ηθελα να βαζω μεσα τις σκιες μου(αλλα τελικα το μετανιωσα).
Κοστιζαν 1€ τα δυο.


Παλια ειχα ενα τετοιο δαχτυλιδι αλλα μου κοπηκε και επειδη το βρηκα ηθελα να το ξαναπαρω.
Ειναι για το ποδι αλλα εχω το φοραω και στο χερι.
Εχει στρασακια λευκα.
Κοστιζε 0.99€.


Επειδη στο σπιτι εχω ελλειπτικο ηθελα να παρω ενα παγουρακι για να πινω νερο.
Ειναι αρκετα ομορφο,ειναι ροζ και γραφει ''Don't hate me because i'm beautiful.''
Εβαλα νερο αλλα δεν μπορω να πιω απ'το συγκεκριμενο μπουκαλι διοτι μυριζει εντονα πλαστικο.
Δεν σας το συνιστω και ιδιαιτερα εαν το θελετε για ενα μικρο κοριτσακι.
Κοστιζε 0.99€.




Αυτες ηταν λοιπον οι αγορες μου.
Ελπιζω να σας αρεσαν.
Εσεις εχετε παρει κατι απο τα παραπανω?Αν ναι,ποια ειναι η αποψη σας?
Αν οχι,θα θελατε να δοκιμασετε?


2 σχόλια:

  1. το αποσμητικό της dove το δοκίμασα κι εγώ πολύ καλό και με διάρκεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι οντως πολυ καλο...μου αρεσει η μυρωδια του και θα ηθελα να δοκιμασω κ τ υπολοιπα..
      ειδα στο βιντεο με τα empties οτι το ειχες κι εσυ :) :)

      Διαγραφή