Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Essence


Σημερα θα σας κανω ενα review για τα προιοντα essence που εχω εγω στην συλλογη μου.
Δεν εχω παρα πολλα διοτι δεν πολυ εβγαινα λογω πανελλαδικων..αλλα συντομαι θα περασω μια βολτα απο το Hondos και ολο και κατι θα βρω να παρω.
Παμε,λοιπον,να δουμε ποια απ'αυτα που εχω στην συλλογη μου,μου αρεσουν και ποια οχι.

1.Μασκαρα




-Μια μαυρη μασκαρα που υποσχεται μεγαλες βλεφαριδες.
-Ειναι 12ml.
-Εχει ενα τριχινο και αρκετα χοντρο βουρτσακι.
-Δεν μου αρεσε και τοσο διοτι καθε φορα που την φοραω λερωνομαι.
-Κοστιζε γυρω στα 3€.
-Μπορειτε να την βρειτε εδω ή εδω.

                                   




2.Μεικ απ

-Ενα αρκετα καλο μεικ απ για την τιμη του,το οποιο λεει οτι διαρκει 16 ωρες.
-Εχει αντλια για ευκολη χρηση.
-Εχει μια ιδιαιτερη μυρωδια.
-Εχει μεσαια καλυψη.
-Δυστυχως δεν εχει ποικιλια αποχρωσεων,εγω πηρα το πιο ανοιχτο αλλα στο προσωπο μου ειναι αρκετα σκουρο.
-Το νουμερο ειναι το 10 soft beige
-Εχει 30ml.
-Ειναι δερματολογικα ελεγμενο.
-Κοστιζε γυρω στα 5€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.







3.Μολυβι ματιων


-Ειναι ενα μολυβι ματιων σε ενα τελειο χρωμα,τυρκουαζ.
-Εχει φοβερη αποδοση και καλη διαρκεια.
-''Μενει'' στο ματι για ωρες.
-Ειναι ενα kajal pencil και ειναι το νουμερο 25 feel the mari-time.
-Κοστιζε περιπου 1,30€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.

*swatch(με μονο μια φορα)


4.Μεταλλικη σκια

(Δεν φαινεται τοσο καθαρα στην φωτογραφια,εχουν σβηστει και τα γραμματα απο την χρηση)

-Ειναι μια μεταλικη σκια σε χρυσο-καφε χρωμα. 
-Εχει αρκετα στρας μεσα.
-Εχει πολυ καλη αποδοση χρωματος και αρκετα καλη διαρκεια.
-Ειναι το νουμερο 6 miss tangerine.
-Κοστιζε 1,99€.
-Δυστυχως δεν μπορεσα να την βρω σε καποιο site.

*swatch



5.Καφε σκια

-Ειναι μια μονη σκια σε καφε χρωμα.
-Εχει πολλα στρας.
-Εχει πολυ καλη αποδοση και πολυ καλη διαρκεια χωρις primer.
-Εγω την χρησιμοποιω για smokey μακιγιαζ με καφε αποχρωσεις.
-Ειναι το νουμερο 6 metropolitan sparkling effect.
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να την βρειτε εδω ή εδω.

(Σε κανεναν απο τα δυο site δεν φαινεται ακριβως το χρωμα της σκιας)

*swatch



6.Ασημι σκια

-Ειναι μια απο τις αγαπημενες μου σκιες.
-Ειναι μια ασημι με πολλα πολλα στρας.
-Ειναι τελεια για βραδινες εμφανισεις.
-Εχει μετρια διαρκεια και μετρια αποδοση.
-Ειναι αρκετα εντυπωσιακη και ειναι το νουμερο 3 starlight sparkling effect.
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να την βρειτε εδω ή εδω.

*swatch



6.Πουδρα

-Ειναι μια ματ πουδρα.
-Εχει μετρια καλυψη.
-Εχει καλη αποδοση και βοηθαει να διατηρουνται ματ οι λιπαρες επιδερμιδες.
-Δυστυχως μου εσπασε απο την πρωτη εβδομαδα και δεν μπορω να εχω τοσο καλη αποψη για το συγκεκριμενο προιον...αλλα σιγουρα συνεχιζω να την χρησιμοποιω με ενα πινελο.
-Ειναι το νουμερο 4 perfect beige.
-Einai 12g.
-Κοστιζε περιπου 4€.
-Μπορειτε να την βρειτε εδω ή εδω.


7.Ρουζ

-Ηθελα ενα πορτοκαλι ρουζ και η κοπελα μου εδωσε το συγκεκριμενο.
-Ηταν πολυ καλη επιλογη.
-Το εχω χιλιοφορεσει.
-Εχει τρομερη αποδοση.
-Και πολυ καλη διαρκεια
-Ειναι 5g.
-Κοστιζε γυρω στα 3€ και κατι.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.


8.Μολυβι χειλιων

-Ειναι ενα ροζ μολυβι χειλιων.
-Δεν εχει πολυ καλη αποδοση.
-Ειναι ενα kajal pencil.
-Ειναι το νουμερο 24 pretty in fuchsia.
-Κοστιζε 1,30€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω.

*swatch


9.Κονσιλερ

-Ειναι ενα κονσιλερ σε μορφη ''μαρκαδορακι''.
-Εγω το χρησιμοποιησα για φως κατω απο τα ματια.
-Εχει μετρια διαρκεια.
-Ειναι το νουμερο 2 soft sand.
-Κοστιζε 2,50€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.


10.Λιπ γκλος

-Ειναι ενα ροζ λιπ γκλος.
-Ειναι το γνωστο ΧΧΧL shine.
-Εχει ενα πλατυ πινελακι.
-Εγω δεν φοραω λιπ-γκλος διοτι οπου παω,παω με το ποδηλατο(λογω και της πολης που μενω)και παντα κολανε πανω μου μυγακια :P
-Η αληθεια ειναι πως μυριζει πολυ ομορφα.
-Πανω στα χειλη δεν φαινεται οτι ειναι ροζ,απλα γυαλιζει πολυ ομορφα.
-Αν θελετε ενα λιπ-γκλος να το φορατε πανω απο το κραγιον σας και να γυαλιζει τοτε αυτο πρεπει να το εχετε στην συλλογη σας.
-Ειναι το νουμερο 22 nude kiss.
-Κοστιζε 2,30€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.


11.Κραγιον 

-Ειναι ενα nude κραγιον.
-Στα χειλη δεν φαινεται σχεδον καθολου.
-Δεν εχει καθολου καλη αποδοση,ουτε καλη διαρκεια.
-Μυριζει πολυ ομορφα.
-Εχει μια συσκευασια,η οποια στην μεση εχει ενα διαφανες πλαστικο..ετσι μπορεις να δεις ποιο χρωμα κραγιον ειναι.
-Ειναι 4g.
-Ειναι το νουμερο 52 in the nude.
-Δυστυχως δεν μπορεσα να το βρω σε καποιο site για να σας βαλω το link.

*swatch



12.Αι-λαινερ


(Ξεχασα να το βγαλω φωτογραφια)
-Ειναι ενα αι-λαινερ με ασημι στρασακια.
-Εχει ενα πολυ λεπτο πινελακι.
-Ειναι τελειο για βραδινες εμφανισεις.
-Ειναι το νουμερο 1 twinky starlight.
-Κοστιζε γυρω στα 3€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.


13.Γαλαζιο μανο

-Ειναι ενα υπεροχο καλοκαιρινο χρωμα.
-Εχει ενα πλατυ πινελο,το οποιο ειναι πολυ χρησιμο.
-Στα δικα μου νυχια κραταει 4-5 μερες..
-Εχει 8ml.
-Ειναι το νουμερο 128 let's get lost.
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.

*swatch



14.Πορτοκαλοκοκκινο μανο

-Ειναι ενα πολυ ωραιο πορτοκαλοκοκκινο χρωμα.
-Εχει και αυτο διαρκεια 4-5 μερες.
-Εχει 8ml.
-Ειναι το νουμερο 115 redvolution.
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.

*swatch


15.Μανο για γαλλικο

-Ειναι ενα ασπρο χρωμα για γαλλικο.
-Με δυο στρωσεις ειναι καλο αλλα δεν εχει αποδοση εντονου ασπρου χρωματος.
-Εχει 8ml.
-Ειναι το νουμερο 152 give me nude,baby. *
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.

*Ωραιο ονομα.[χαχαχαχα]


16.Ροζ μανο

-Ειναι ενα απο τα πιο ομορφα ροζ χρωματα κατα την γνωμη μου.
-Εχει ιδια αποδοση με τα προηγουμενα μανο.
-Ειναι το νουμερο 106 free hugs.
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.

*swatch



17.Μανο σε simmers

-Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου μανο.
-Ειναι διαφανες με πολλα πολλα simmers.
-Εχει 8ml.
-Ειναι το νουμερο 103 space queen.
-Κοστιζε 1,99€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.

*swatch



18.Top Coat

-Ειναι ενα κλασσικο top coat.
-Απο την σειρα της essence XXXL shine.
-Υποσχεται οτι εχεις gel look.
-Γενικοτερα δεν χρησιμοποιω top coats,αλλα αν χρησιμοποιησω θα χρησιμοποιησω το συγκεκριμενο.
-Κοστιζε 2,20€.
-Μπορειτε να το βρειτε εδω ή εδω.




Αυτα ειναι τα προιοντα essence που εχω εγω στην συλλογη μου..
Ειναι ελαχιστα..Σιγουρα οταν βρω την ευκαιρια θα αγορασω κ αλλα..

Μπορειτε να βρειτε προιοντα essence στα Hondos Center.

Μπορειτε επισης να κανετε online αγορες απο:
 την σελιδα της essence http://www.essence.eu/gr/home/ 

αλλα και απο το beautyAZ http://www.beautyaz.gr/el/2_essence

.


2 σχόλια:

  1. Από όσα έδειξες,τις μονές σκιές έχω σε άλλα χρώματα,και με μια καλή βαση κρατάνε αρκετά. Εχω και ένα αδιάβροχο αιλάνερ πολύ καλό που δεν φεύγει με τίποτα. Πάντως, είδα το post σου και ψώνισα πάλι από το online shop Που μας έδειξες. Στην περιοχή μου δεν έχουμε hondos και δεν ξέρω καν εάν υπάρχει catrice και essence οπότε παρήγγειλα πάλι και η αιτία είσαι εσύ!!χαχαχα...φωτιές μου άναψες... Καλό μεσημέρι κοπέλα μου!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα κοπελα μου..
      Δεν εχω καποια βαση ματιων..εχεις να μου προτινεις καποια καλη;;;
      Σιγουρα η επομενη μου αγορια απο essence θα περιεχει ενα αιλαινερ.(ποιο λες να παρω;)
      Το παραδεχομαι οτι κ εγω παρασυρθηκα απο σενα :P
      [χαχα]
      τι να περιμενω να δω απο το haul σου?? (μην με αφηνεις σε αγωνια)

      Διαγραφή